Nákupní košík

777 023 623


Úvod Obchodní podmínky

Obchodní podmínky eshopu

Přečtěte si naše obchodní podmínky, se kterými se musíte seznámit před každým nákupem. Zamezíme tak případným nejasnostem a nedorozuměním.

Provozovatel e-shopu

Nakol, s.r.o.
Pražská 1055
280 02 KOLÍN 2 
Česká republika
IČO: 25 794 337

DIČ: CZ 25 794 337

Registrace u KOS v Praze odd. C, vložka 70870, od 8.9.1999.

Informační povinnost poplatníka EET (§25)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinnen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinnen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Storno objednávky

Objednávku je možno písemně (mail, fax) stornovat do doby odeslání zboží z našeho skladu na Vaši adresu. Po odeslání zásilky již objednávku stornovat nelze, potom postupujte jako v případě Vrácení zboží.

Výjimečně může dojít ke stornu objednávky dodavatelem. Toto se stává v případě, že Vámi objednané zboží se přestalo vyrábět a jeho zásoby byly doprodány, nečekaně došlo k výrazné změně ceny, objednací lhůta se neúměrně prodlužuje apod.

V tomto případě vás budeme okamžitě kontaktovat a domluvíme další postup.


Vrácení zboží

V případě, že jste si zboží objednali jako soukromá osoba (ne na firmu s IČ !), máte dle zákona 367/2000 Sb. možnost odstoupení od kupní smlouvy a to do 14-ti dnů od převzetí zboží.
Pokud se zboží rozhodnete vrátit, zašlete nám prosím písemně (mailem, faxem) informaci

  • že žádáte o odstoupení od kupní smlouvy
  • jaké zboží chcete vrátit
  • číslo vaší objednávky (popř. daňového dokladu)
  • datum převzetí zboží
  • způsob jakým chcete vrátit peníze (číslo účtu, přesnou adresu…)

Poté zboží pečlivě zabalte a zašlete na naši adresu. Zboží nezasílejte na dobírku !! Peníze Vám budou vráceny po překontrolování do 30-ti dnů.

Po splnění následujících podmínek, bude zákazníkovi vrácena kupní cena zboží. 

Pokud zboží použijete je třeba myslet na náklady, které bude mít NAKOL s.r.o. s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.(Cena zboží může být ponížena o hodnotu vzniklou jeho používáním.)

Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.

Vracené zboží musí splňovat následující podmínky:

  • zboží musí být v takovém stavu, jak jste ho převzali od dopravce
  • musí být kompletní - nerozbalené včetně veškerého příslušenství
  • nesmí být použité či jinak poškozené (zničený, popsaný kartonový obal apod.)
  • k vracenému zboží musí být přiložen doklad o koupi

Právo na vrácení zboží se nevztahuje na zákazníky – firmy (právnické i fyzické osoby), které nakupují zboží za účelem podnikání.


Způsob platby

Za objednané zboží je u nás možné zaplatit několika způsoby:

  • Dobírka - platíte hotově při převzetí zboží
    Přepravce Vám na uvedenou částku vystaví doklad o převzetí hotovosti, daňový doklad (sloužící též jako záruční list ) naleznete přibalený v zásilce.
  • Platba předem - platba zálohovou fakturou
    Po objednání zboží je Vám vystavena a mailem zaslána Zálohová faktura.
    Po zaplacení bankovním převodem z Vašeho účtu a připsání částky na náš účet je zboží automaticky odesláno na vaši adresu, zásilku od přepravce pouze převezmete.
    Daňový doklad (sloužící též jako záruční list ) naleznete přibalený v zásilce.
  • Platba fakturou - převodem z účtu
    Pro stálé zákazníky nabízíme možnost platby zboží fakturou se splatností. Tento způsob platby určuje dodavatel.
    Všechny ceny zboží jsou platné v okamžiku nákupu a jsou uvedeny v potvrzení objednávky.

Platbu je možné provádět pouze v české měně(korunách), neboť nemáme devizový účet. Pokud bude provedena platba v jiné než korunové měně bude zákazníkovi dodatečně vyúčtován manipulační poplatek účtovaný bankou.


Způsob dopravy

Při objednávce v celkové hodnotě pod 4.000,-- Kč účtujeme dopravné. (Nad 4000,-Kč je doprava zdarma. Při hmotnosti zboží nad 30kg se ceny určují dle dopravce. Osobní odběr je zdarma. Česká pošta obvykle dováží zboží do 48 hodin, PPL obvykle do 24 hodin a Zásilkovna doručuje zboží na pobočky v rozmezí 3-5 dnů ( jedná se o nejpomalejší způsob dopravy).

Cena dopravy do zahraničí se počítá dle podmínek dopravce PPL.

Cena dopravy na Slovensko je 500,-Kč. Zasíláme pouze na dobírku a na zásilky se nevztahuje sleva poštovné zdarma (ani při objednávce nad 4000,-Kč).


Ceník dopravy při nákupu do 4.000,-- Kč službou PPL

  • PPL - platba předem - 115,- Kč
  • PPL - platba při převzetí (dobírka) - 145,- Kč

Ceník dopravy při nákupu do 4000,- Kč službou Česká Pošta

  • Česká pošta - platba předem / balík do ruky 140,- Kč
  • Česká pošta - platba při převzetí (dobírka) / balík do ruky 170,- Kč
  • Česká pošta - platba předem / balík na poštu 120,-Kč
  • Česká pošta - platba při převzetí (dobírka) / balík na poštu 150,-Kč

Ceník dopravy ZÁSILKOVNA do 4000,- Kč:

  • do 5 kg - dobírka - 90 Kč
  • do 5 kg - platba předem - 60 Kč
  • nad 5 kg - dobírka - 130 kč
  • nad 5 kg - platba předem - 100 Kč

Z důvodu vysokého poštovného objednávky nerozdělujeme. Při rozdělení objednávky připočítáváme znovu poštovné.


Reklamace zboží

V případě, že se v záruční době - její délka viz. Záruční podmínky - vyskytne u zakoupeného zboží závada či porucha bránící jeho užívání, co nejdříve nás kontaktujte.

Reklamovaný výrobek včetně kopie daňového dokladu,záručního listu (pokud je součástí výrobku a je požadován výrobcem) a popisu poruchy zašlete na naši adresu a dle povahy závady bude výrobek v zákonné lhůtě 30 dní opraven, popřípadě vyměněn za nový. Pokud není záruční list přiložen výrobcem slouží jako záruční list doklad o prodeji.

Reklamovaný stroj je též možné osobně předat k záruční opravě u autorizovaného servisního střediska, které je oprávněno vyřizovat opravy v záruční lhůtě.


Záruční podmínky

Na veškeré zboží na stránkách nakol.cz se vztahuje záruka 24 měsíců nebo dle specifických podmínek výrobce. Záruka poskytovaná na stroje využívané profesionálně nebo v řemeslné činnosti se řídí obchodním zákoníkem. Záruka se nevztahuje na opotřebení běžným užíváním výrobků. Záruka na zboží prodávané prostřednictvím prodejny se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží na prodejně, čehož důkazem je daňový doklad - faktura. Nedílnou součástí záručních podmínek jsou záruční podmínky výrobce.


Servis

Na veškeré námi prodávané zboží je v České Republice poskytován záruční i pozáruční servis.


Ochrana osobních údajů

Firma Nakol s.r.o. se zavazuje, že neposkytne osobní údaje třetí osobě. Osobní údaje jsou používány pouze pro obchodní účely Nakol s.r.o., zasílání objednaného zboží a pro komunikaci se zákazníkem.


Ceny

Veškeré ceny v e-shopu jsou uvedeny s DPH 21% a platí pouze pro tento objednávkový systém. Na prodejně neakceptujeme platbu platebními kartami pro objednávky e-shopu.

Firma si vyhrazuje právo tiskových a ilustračních chyb a změny cen (cen v katalogu nikoli na objednávce) bez předchozího upozornění.

Závěrečné ustanovení

Případné spory mezi NAKOL a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V  takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené  ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak NAKOL doporučuje Kupujícímu nejdříve využít kontakt na NAKOL pro vyřešení nastalé situace.

Vytisknout stránku

© 2018, NAKOL s.r.o. – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů (GDPR) | Mapa stránek

eBRÁNA | B2C Brána |

Zobrazit mobilní verzi

Přeskočit na začátek stránky